Kapcsolatba velünk

Újságírás

Vezetés és szervezeti magatartás az európai újságírásban

Közzétett

on

"A modern európai politika nem létezhet független és becsületes média nélkül. Mindketten közvetlen munkatársak a politikai folyamatokban és a XXI. Századi Európa politikai történelmének tégláját alkotó események harmadik fél rögzítői". - írja Joshua O. Kozerod, a zerahi üzleti iskola (Málta és Luxemburg) politikatörténeti professzora, az Európai Demokrácia Tanulmányok Központjának alelnöke.

"Változatlanul hangsúlyoznom kellett a Brüsszelben dolgozó modern újságírók és kiadók szerepét, amelyek az uniós hatóságok napi fejleményeit ismertetik, a politikai pártok és doktrínák történetével foglalkozó hallgatókkal tartott óráink során.

Colin Stevens, a Brüsszeli Sajtóklub elnöke és az EU Reporter kiadója a politikai újságírás mestere. Évtizedek óta dolgozik Brüsszelben, példaként szolgál a fiatalok, a növekvő politológusok és az újságírók számára.

Ezért úgy döntöttem, hogy az európai újságírásban betöltött vezetői és szervezeti magatartásának érdemszerű elismeréséért kinevezem a Zerah Business School Doktorok - tiszteletére - címére. Örülök, hogy az iskola Igazgatótanácsa egyhangúlag támogatta jelöltségét. ”

"Örömmel fogadom el ezt a díszdoktori címet" - mondta Colin Stevens ", és nem csak nekem, hanem az egész EU Reporter újságírócsoportomnak járó díjnak tekintem."

Colin Stevens az eureporter kiadója és főszerkesztője, a Brüsszeli Sajtóklub elnöke, az Európai Sajtóklubok Szövetségének elnöke, valamint a Sajtóklubok Világszövetségének elnöke.

mozi

Az EU bruttó bankfiókja 7 milliárd eurót tett ki az 2017-ban harmadik évben

Közzétett

on

Az előzetes adatok alapján az EU-tagállamokban a halmozott GBO ismét meghaladta a 7 milliárd eurós referenciaértéket, 7.02-re becsülve elérte a 2017 milliárd eurót. Noha az előző év 0.3% -kal csökkent, ez még mindig - az inflációval nem kiigazítva - a harmadik valaha regisztrált legmagasabb szint. Mivel a pán-európai átlagjegyár stabilan, 7.1 euróra becsülhető, a GBO csökkenését főként a mozi látogatottságának enyhe csökkenése okozta, mivel a belépők 0.8% -kal, összesen 984 millióra csökkentek (-7.6 millió eladott jegy). 2004 óta a harmadik legmagasabb szint az EU-ban. (forrás - EURÓPAI AUDIOVISUÁLIS OBSERVATORY)

A helyi valutákban mérve a GBO egyenlőtlenül nőtt az egész EU-ban, mivel az az 19-ban nőtt, és az 6 EU piacain az 25-ban csökkent, amelyre ideiglenes adatok álltak rendelkezésre. Földrajzilag a közép-kelet-európai régióban a GDP növekedése erőteljes növekedést mutatott Szlovákiában (+ EUR 5.5 millió, + 18.9%), Litvániában (+ EUR 2.7 millió, + 15.2%), Lengyelországban (+ PLN 104.9 millió , + 10.8%) és Romániában (+ RON 25.0 millió, + 10.3%). Az öt legfontosabb uniós piac közül a GBO mérsékelt növekedése Németországban (+ EUR 33.1 millió, + 3.2%) és az Egyesült Királyságban (+ 50.7 millió, + 4.1%) regisztrált, miközben a bevételek viszonylag stabilak Franciaországban és Spanyolország.

"Olaszország viszont jelentős mértékű zuhanást mutatott a GBO-ban (-EUR 82.6 millió, -11.9%), amelyet a felvételek jelentős visszaesése okozott, elsősorban a nemzeti filmek esetében. A GBO bevételei szintén kismértékben csökkentek Dániában (-DKK 39.9 millió, -3.6%) és Ausztria (-EUR 2.6 millió, -1.9%).

Az EU-n kívül az orosz GBO az 9.5% -ot a RUB 53 283.8 millióra emelte, amit a filmnézés példátlan emelkedésével (+ 10.0% - 212.2 millió eladott jegy) emelt, ami Oroszországot a tavalyi befogadások szempontjából Európa legnagyobb piacává tette. Törökországban a GBO bevételei nőttek az 25.9% -hoz képest, ami egy rekordszámú TRY 871.0 millióra emelkedett, amelyet a jegyértékesítés rendkívüli növekedése vezérelte (+ 22.1%).

A korábbi évekhez hasonlóan az amerikai stúdió címek uralták az EU box office chartját, amely 19-ot képviselte az 20 legnépszerűbb 2017 filmjeiből. A litst a "Despicable Me 3" (32.3 millió bevallás) franchise animációs film, a Disney és a Szörnyeteg (29.8 millió) és a Csillagok háborúja: VIII. Epizód - Az utolsó jedi (28.8 millió) élő cselekvés újraindítása követte. Érdekes módon a Despicable Me 3 volt az egyetlen cím, amely átlépte az 30 millió bevallást, míg egyetlen film sem érintette ezt a küszöböt az 2016-ban.

A családi animációs funkciók továbbra is jól teljesítettek, és a hat 20 cím közül hatot számláltak, köztük A Boss Baba (18.6 millió bevallás), Énekel (15.2 millió), Autók 3(11.3 millió) és kókuszdió (9.8 millió). Egy másik jól megalapozott trend megerõsödése, az 2017-ban az EU-s grafikák domináltak franchise címmel, mivel az 15 címek az 20 (és az 8 top 10-ból származó) XNUMX-ból származnak újraindításként, folytatásként vagy spin-offként A dühös sorsa (21.7 millió bevallás), Ötven árnyalattal sötétebb (20.3 millió), A Karib-tenger kalózai: A halottak nem mondanak els (19.7 millió) és It (17.9 millió).

GB inc háborús dráma Dunkerque volt az egyetlen nem amerikai film, amely az 20 csúcsán szerepelt, 17.2 millió eladott jegyével. A bejövő amerikai befektetésekkel (EUR inc) finanszírozott európai filmek kivételével egyetlen európai cím sem érte el az 10 millió felvételt az EU-ban a legmagasabb teljesítményű európai filmmel, az Egyesült Királyságbeli családi komédiával Paddington 2 generáló 9.1 millió bevallás.

Tovább a részletekhez

üzleti

#EUReporter befolyásosabb és megbízhatóbb, mint a The Guardian, a Der Spiegel és a Le Monde

Közzétett

on

Az éves felmérés, amely a leginkább olvasható vagy megtekintett média és közösségi média az EU-s kérdésekben - és amelyek a legbefolyásosabbak lesznek - bemutatták a ComRes / Burson-Marsteller 2017 EU médiafelmérés az befolyásoló tényezőkről.

Burson-Marsteller vezérigazgatója, Karen Massin és ComRes társigazgatója, Meghan Oliver vázolta a brüsszeli politikai döntéshozók és véleményformálók által használt legkedvezőbb uniós hírforrásokat és közösségi média csatornákat, és hogyan hasonlítják össze döntéseik befolyásolásában.

A felmérés megkérte a megkérdezetteket, hogy azonosítsák az általuk leggyakrabban használt közösségi média és a leggyakrabban használt közösségi média, a leggyakrabban használt közösségi média, valamint annak felmérése, hogy ezek a források és csatornák befolyásolják-e napi munkájukat

EU Reporter Jelentősen befolyásolták az 9% -ot, a Linked In (12%) és az Instagram (7%) között.

"A fő elvihető EU Reporter Hogy az EU-s hírek esetében a felmérés azt mutatja EU Reporter Sokkal hatásosabb (és megbízható), mint a nemzeti címek, mint például Az őrző, Der Spiegel és Le Monde.

"Az EU Reporter több szavazatot kapott, mint mindhárom cím" - mondta a Burson-Marsteller kommunikációs ügyvezető igazgatója, Dennis Abbot.

"Általánosságban az EU-hírek, nagy vagy kicsi hírek közvetítésére szakosodott média teljesíti a nemzeti címeket a döntéshozók és más brüsszeli befolyásolók körében" - mondta. "Nyilvánvaló, hogy a politikai döntéshozók a híreket forrásból akarják hallani, és nem nemzeti szűrőn keresztül."

EU Reporter Különösen népszerű volt, mint az európai parlamenti képviselők és más politikusok híreinek és információinak megbízható forrása a főbb online híreken és a közösségi médián.

A közösségi médiahasználatot illetően az EU befolyásolói valószínűleg azt mondják, hogy használják Facebook. Közel kétharmada (63 százalék) azt mondja, hogy legalább hetente egyszer használja, majd ezt követi Twitter és Youtube (Mindkét 53 százalék), LinkedIn (37 százalék) és Instagram (17 százalék).

Az adatok rámutatnak, hogy az európai parlamenti képviselők különösen kedvelik a Facebookot, kilenc tízből (93%) mondják, hogy legalább hetente egyszer használja a hálózatot. A POLITICO és a BBC a brüsszeli politikai döntéshozók és véleményformálók legelismertebb vagy legnézettebb médiája - és mindkét fél olvasói a 2016-ban közzétett korábbi uniós médiafigyelés óta nőttek.

A brüsszeli influenzák közel kétharmada azt mondja, hogy olvassa Politikus legalább egyszer egy héten. Több mint fele ugyanezt mondja a BBC-ről.

A válaszadók közel fele olvassa el a Financial Times és The Economist. Az Euronews, amelyet nem fedeztek fel az előző felmérésben, a politikai döntéshozók és véleményformálók több mint egyharmadát figyelik vagy olvasják

A felmérés elindításakor Karen Massin megjegyezte: "Az Európai Unió a legfontosabb politikai fejlemények és az elmúlt évek viharos változásainak középpontjában állt, így nem meglepő, hogy az uniós hírközlési pontok között jelentősen nő az olvasói létszám. Az influenzák társadalmi médiahasználatának növekedése, különösen a YouTube és a LinkedIn segítségével, egy újabb feltűnő eredmény. Az eredmények hangsúlyozzák, hogy ahhoz, hogy a brüsszeli beszélgetés során meghallgassák a hangodat, gondolkodnod kell az integrált és a média és a közösségi média kapcsolatában. "

Meghan Oliver, a ComRes asszisztens igazgatója hozzátette: "Nagyon jó volt újra együttműködni a Burson-Marsteller Brüsszellel, hogy megértsük a média befolyását a brüsszeli befolyásolókra. Érdekes megjegyezni, hogy az idei évben számos cím olvasói száma nőtt. Ugyanakkor a fogyasztás nem feltétlenül szükséges összefüggésben van a befolyással - az olvasóközönség önmagában nem garantálja az átfutást az influencerekkel. "

Tovább a részletekhez

Frontpage

Gyűlöletbeszéd és #FakeNews: a visszaesés folytatódik

Közzétett

on

Egy évvel azután, hogy az Európai Bizottság létrehozta az online "Magatartási kódex"A világ négy legnagyobb internetes vállalatának, az online rasszista és idegengyűlölő hangulat nem mutatja a lassulást. Vagy legalábbis ez az, amit az európai testület az elfogadását követő egy év alatt talál. A Twitter különösen nem felel meg az EK normáinak, hogy a gyűlöletbeszédet az 24 óra alatt eltávolítsák az interneten, és kevesebb mint 40 százaléka lépjen fel a tartalom megjelölése során. Ezzel szemben a Google és a Facebook sikeresen lemondtak Legalább 50 százalék megjelölt tartalom. A helyzetet tovább súlyosbítja, hogy az online gyűlöletbeszéd támadása párosul a szélsőjobboldal és az „álhírek” térnyerésével, amelyeket gyakran a közösségi médiában gyűlöletkeltő tartalmak kísérik - írja Colin Stevens

A szélsőjobboldali hangok, mind online, mind offline, a nyugati politikában való megjelenése legalábbis részben hibáztatják az online viták szomorú állapotát. Trump elnök választása egybeesett a emelkedik A rasszista vagy antiszemita vandalizmus és az erőszak egyes esetekben az Egyesült Államokban, számos rajzkötést mutatva e cselekmények és a Trump túlságosan ismerős Twitter retorikája között. Ugyanebben a törzsben a Brexit 50 cikkének az Egyesült Királyságban történő kiváltása a tüske A gyűlöletbeszédben, az országos rendőri szervekkel növelni A hírszerzés összegyűjtése és a kiszolgáltatott közösségek védelmének növelése a valóságos támadások előkészítése során. Az egyik műsorszolgáltató az Egyesült Királyságban volt Eltávolítva a postból Egy rádióállomáson a Manchester Arena terrorista támadását követő "végső megoldás" című online felhívására; A megszüntetésről szóló bejelentést mind a taps tapasztalta, mind a bűnbánat a szólásszabadság érzékelt csapásáért.

Az ellentétek közepette a gyűlöletbeszéd a történetnek csak a felét képviseli: az úgynevezett "hamis hírek" előfordulása az érme másik oldalán ül, amely jelenleg mérgezi az online vitát. A kis macedón város Veles az internetes sztárságba lendült, amikor a hírcsatornák kiderült, hogy több mint 100 pro-Trump honlapot adtak otthont, Hamis hírek - olyan cikkek, amelyek látszólag bizonyítják, hogy Barack Obama Kenyában született, vagy hogy Hillary Clinton azt akarta, hogy Trump fusson, mert "őszinte és nem lehet megvásárolni". A hamis híradás eljutott a Fehér Házba, és Trump maga is egy sor kritikus médiatörténetet zúzta "hamis híreknek"; A Trump-közigazgatáson belüli belső viszályok és a Trump család és az orosz hatalomügynökök között elszenvedett rossz kapcsolatok spekulációi között Trump ismételten eljuttatta a Twitter-hez Kijelenteni "hamis hírek" az "ellenség", Lehetetlenné téve az online vitát és kritizálni a kritikusokat egy csapásra.

Még a nagy médiavállalatok sem tudtak ellentmondást okozni. Áprilisban 2017 egy orosz repülőgép és egy amerikai haditengerészeti pusztító közötti esemény története egy orosz szatirikus weboldalon jelent meg, és Gyorsan terjed Facebook-on keresztül. Néhány hét múlva a világ hírszerző szervezetei és weboldalait felvette a történet, az Egyesült Királyságban a The Sun és a Daily Star futásával Szenzációs címsorok Hogy a bejelentett eseményről híreket terjesszen, amíg végül fel nem veszi FoxNews.com. Az esemény, bár hasonló eseményen alapult az 2014-ban, soha nem fordult elő.

A Washington Post a 2016 későbbi fényeiben volt elfoglalva, miután körözött történet Az Egyesült Államok "hamis hír" -elnökeiről, amelyek az orosz napirendet népszerűsítik az elnökválasztás során - egy történetet dicsérték Föld-megrázó ki Egyesek, és Szeszélyes újságírás mások által. Hónapokkal később ugyanazon a kivezetésen futott a történet Az orosz hackerekről, amelyek beszivárogtak egy amerikai villamosenergia-hálózatba, amely gyorsan terjedt a globális médiumokon, mielőtt a Post volt Kénytelen visszavonulni Az eredeti bejegyzéstől számított két órán belül.

A "hamis hírek" vádja elérte a tárgyalótermet, Oleg Deripaska orosz alumínium mágnásszal Perelni az Associated Press-et a rágalmazáshoz. A híres hírügynökséget azzal vádolják, hogy rágalmazzák őt márciusban egy történet vezetésével, amely szerint az 2005-ban Paul Manafort egy Oleg Deripaska-hoz intézett egy üzleti javaslatot, amely megígérte, hogy elősegíti a "Putyin kormány" érdekeit, és aláássa az oroszellenes ellenzéket Európában És a volt szovjet köztársaságok. A hírügynökség nem nyújtott bizonyítékot a tényleges munkára, ami azt jelentette, hogy a Deripaska nyílt betűket tett közzé a Wall Street Journal oldalain, feljelentve az AP lefedettségét. Az Egyesült Államokban jelenleg folyik a jogi csata. A hírügynökség nemrégiben felkérte a bíróságot, hogy válaszoljon az ügyre, felvetve a kérdést, hogy az állítások olyan vízzáróak-e, mint azt a márciusi darabban állították.

Évekkel az első "álhír" történet megjelenése után a jelenség nem mutatja a lassulás jeleit. Bár a Google és a Facebook továbbra is Kibővítsék az intézkedéseket A proliferáció elleni küzdelemre, például a "tényfeltáró" címkék bevezetésére a keresési eredményekben, és hangsúlyozva az online megkülönböztetés szükségességét, nincs könnyű javítás. Továbbá, mint az európai kormányok Áttérni a jogszabályok átvételére Finomítás technológiai cégek a tétlenség, Kína úgy tűnik, beállítva segítségével a "hamis hírek" a rewrite a Tienanmen tér története. És itt rejlik a vita lényege: az online véleménynyilvánítás szabadságát biztosan el kell ismerni a demokratikus politika fémjeleként. Ha azonban a hamisítványok egyre inkább beárnyékolják az igazságot - néha drámai következményekkel járnak -, akkor a véleménynyilvánítás szabadságát már nem szabad természetesnek venni.

Tovább a részletekhez
Hirdetés

Facebook

Twitter

Felkapott