Kapcsolatba velünk

Wales

A GB NEWS-t betiltották a munkában, vezette a walesi parlamentet

OSSZA MEG:

Közzététel:

on

Jenny Rathbone hívott mert GB hírek hogy a Seneddben még márciusban kitiltsák a belső tévékből, mert állítólag sugárzott „gyűlöletes nézetek”. Úgy tűnik, végre teljesítette a kívánságát – számol beGuido Fawkes".

A Senedd ( a walesi parlament) tisztviselők cenzúrázták a People's Channel-t, miután egy „szándékosan sértő, a nyilvános vitát megalázó és parlamentünk értékrendjével ellentétes legutóbbi adás”. 

A munkatársaknak és a Senedd-tagoknak azt mondták, ha továbbra is nézni akarják, online kell megtenniük. Ez ugyanaz az intézmény, amely megtagadta az izraeli zászlót a Hamász terrortámadásai után…

Az EU Reporter örömmel értesíti minden walesi olvasónkat, hogy ez a cikk és az EU Reporter teljes online híre walesi nyelven elérhető a következő címen: https://cy.eureporter.co/

Ossza meg ezt a cikket:

Az EU Reporter különféle külső forrásokból származó cikkeket közöl, amelyek sokféle nézőpontot fejeznek ki. Az ezekben a cikkekben foglalt álláspontok nem feltétlenül az EU Reporter álláspontjai.

Felkapott